o konferencji

Adaptacja. Przystosowanie się do nowych warunków. Te zmieniają się nieustannie, ale ostatnio jakby szybciej. Fundraiserzy nie mogą pozostać w tyle za zmianami. Też muszą się zmieniać. Oni, ich zespoły, narzędzia, którymi pracują. O tym chcemy rozmawiać podczas 14. Międzynarodowej Konferencji Fundraisingu.

Podzieliliśmy ją na trzy dni po to, aby nasze spotkania i rozmowy mogły przysłużyć się osobom będącym na różnym etapie zawodowego zaangażowania. Chcemy budować fundraising otwarty, inkluzywny, atrakcyjny tak dla nowych w zawodzie jak i dla tych bardziej doświadczonych.

Zapraszamy więc na Master Klasę, która odbędzie się pierwszego dnia. Drugi dzień dedykujemy bardziej szczegółowym treściom, trzeci będzie propozycją dla tych, którzy chcą poznać fundraising u jego podstaw.

Zmienność i dostosowanie się do realiów widać też w proponowanych przez nas ścieżkach tematycznych. Nie licząc Master Klasy, oferujemy trzy odrębne ścieżki tematyczne, korespondujące ze sobą, ale różne. Wspólnie z zaproszonymi przez nas mówcami, chcemy porozmawiać o cyfrowej, społecznej i wizerunkowej adaptacji.

Konferencja wraca do sali. W tym roku możemy zrezygnować z wirtualnej czy hybrydowej formuły. Dlatego też oprócz programu merytorycznego, 14. Międzynarodowa Konferencja Fundraisingu gwarantuje świetny networking. A dzięki dofinansowaniu z PROO, możemy oferować bardzo atrakcyjne ceny. Konferencja odbędzie się w Centrum konferencyjno-szkoleniowym Golden Floor Plaza w Warszawie, al. Jerozolimskie 123A

bloki
tematyczne:


adaptacja cyfrowa
adaptacja społeczna
adaptacja wizerunkowa

Miejsce konferencji:
Golden Floor Plaza,
Al. Jerozolimskie 123A, Warszawa

program

I dzień konferencji (17. 11. 2022 r.)
9:00 – 9:15 Otwarcie I dnia konferencji – Robert Kawałko
Ścieżka I
adaptacja cyfrowa
Ścieżka II
adaptacja społeczna
Ścieżka III
adaptacja wizerunkowa
10:15-11:15 Aleksandra Bujalska (Stowarzyszenie Otwarte Klatki) – Kim są Twoi darczyńcy? Jak to sprawdzić i nie zgubić danych (tak jak my) Katarzyna Jarośka – Kurowska Agata Roczniak (Fundacja Diversum) – Adaptacja do okoliczności. Jak budować wizerunek fundraisera, kiedy nie pasuje się do wzorca?
11:15-12:15   Jerzy Mika (Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu) – Adaptacja metodyczna czy stosowanie i konsekwencja. Skuteczność jako wyzwanie Wojciech Przybysz (Stowarzyszenie Dzieciom i Młodzieży WĘDKA im. każdego człowieka) – Outreach – czy to fundraising na dzisiejsze czasy?
12:15-13:15 Lunch
13:15-14:15   Michał Twardosz (Fundacja Projekt PL)- „Nie, to nie dla nas”. Kapitał żelazny w Polsce  
14:15-15:15 Gość specjalny
15:15-16:15   Karolina Habryło (Fundacja Pomost) – Proces grupowy w zespole a adaptacja do zmian w pracy pomocowej  
16:15-17:15 Debata
17:15-17:30 Podsumowanie i zakończenie I dnia konferencji

II dzień konferencji (18. 11. 2022 r.)
10:00 – 10:15 Otwarcie II dnia konferencji – Robert Kawałko
Ścieżka I
adaptacja cyfrowa
Ścieżka II
adaptacja cyfrowa
Ścieżka III
adaptacja wizerunkowa
10:15-11:15 Piotr Czubaty (Data Protection Center) – Zaprzyjaźnij się z RODO    
11:15-12:15 Olga Fiedorowicz (Wioski Dziecięce) – Co decyduje o sukcesie fundraisingowym w prośbach do darczyńców? Jak się przygotować a czego unikać w komunikacji z darczyńcami indywidualnymi Agata Papierz (Open Doors Polska) – Fundraising: adaptacja w czasach kryzysu  
12:15-13:15 Lunch
13:15-14:15 Agnieszka Szwed (nalepszy.pl) – Jak pozyskać darowiznę w mniej niż jedną minutę   Agnieszka Gwóźdź (Stowarzyszenie na Rzecz Edukacji i Rodziny WĘGIELEK) – Fundraising akcyjny w dobie adaptacji
14:15-15:15 Gość specjalny
15:15-16:15 Dobrosława Gogłoza (Pomagam.pl) Magdalena Augustyniak (Wise Europa) – Rola kapitału żelaznego w finansowaniu organizacji pozarządowych  
16:15-17:15 Debata
17:15-17:30 Podsumowanie i zakończenie konferencji
9:00 – 9:15 Otwarcie konferencji
9:15 – 10:00 Powitanie i wystąpienie inaugurujące: Robert Kawałko (Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu) – Budowanie fundraisingu w organizacji
Ścieżka I
kultura i edukacja
10:00 – 10:45 Małgorzata Nowicka (Instytut Edukacji Pozytywnej) – Myśl pozytywnie – czyli jak dosłownie uzdrowić szkołę
10:45 – 11:00 Przerwa
11:00 – 11:45 Anna Wysocka-Gazda (Ogrody Edukacyjne) Pozyskiwanie środków przez placówki oświatowe
11:45 – 12:30 Michał Twardosz (Dzieło Kolpinga w Polsce) – Biedny jak Polska szkoła. Czy fundrasing w edukacji jest możliwy
12:30 – 13:15 Marek Zywert (Fundacja FaniMani) – Zbieraj na kanapie, czyli fundraising w Internecie
13:15 – 14:00 Przerwa obiadowa
14:00 – 14:45 (Poznański Klub Fundraisera) – Wolontariat – Energia Organizacji
Ścieżka II
dobroczynność
10:00 – 10:45 Hanna Wesołowska-Starzec (Fundacja Polskich Kawalerów Maltańskich w Krakowie) – Integracja środowiska wokół wydarzeń specjalnych
10:45 – 11:00 Przerwa
11:00 – 11:45 Grzegorz Gruca (Polska Akcja Humanitarna) – jak rozmawiać z dużymi darczyńcami
11:45 – 12:30 Anna Szewczyk/Joanna Pieszka (Fundacja Pomocy Dzieciom POCIECHA) Fundraising – jak zacząć?
12:30 – 13:15 Agata Papierz (Open Doors Polska) – Wolontariat w działaniach organizacji charytatywnej
13:15 – 14:00 Przerwa obiadowa
14:00 – 14:45 Inez Jaworska (Polska Akcja Humanitarna)
Ścieżka III
organizacja
10:00 – 10:45 J. Mika (Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu) – Skuteczność Fundraisera
10:45 – 11:00 Przerwa
11:00 – 11:45 Iwona Paszkiewicz (Fundacja follow Me) – Wiedza i kontakty, czyli jak biznes może pomóc w fundraisingu?
11:45 – 12:30 Katarzyna Fetter (Fundacja im. Józefa Fettera Pora na Seniora) – Jak odnaleźć się w trzecim sektorze po latach pracy w korporacji?
12:30 – 13:15 Tomasz Kierul (Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu) – Specyfika pracy z dużymi darczyńcami w USA
13:15 – 14:00 Przerwa obiadowa
14:00 – 14:45 Wojciech Koczorowski (Fundacja Instytut Loterii Dobroczynnych) – Dobroczynny hazard – jak zorganizować loterię fundraisingową
14:45 – 15:45 Debata: Proces profesjonalizowania się NGO. Paneliści: Robert Kawałko (Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu), Katarzyna Jarośka – Kurowska (SMART Management), Monika Bajka – Prezes Domu Aniołów Stróżów w Katowicach, Chorzowie i Sosnowcu, Teresa Buczak – Prezes Hospicjum św. Ojca Pio w Pszczynie
15:45 – 16:00 Podsumowanie i zakończenie konferencji

prelegenci

Robert Kawałko
Prezes oraz inicjator Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu. Były wiceprezes Europejskiego Stowarzyszenia Fundraisingu (EFA). Twórca kampanii dobroczynnej „Kilometry Dobra”.
Jerzy Mika
Wykładowca i trener. Związany z organizacjami i instytucjami społecznymi od wielu lat. Redaktor podręcznika Fundraising. Teoria i praktyka. Współpracownik i organizator stowarzyszeń przedsiębiorców. Wdrażał kształcenie naprzemienne w środowisku przemysłowym oraz akademickim w Polsce.
Olga Fiedorowicz
Wolontariat sprawił, że pokochała świat organizacji pozarządowych. Od ponad 10 lat skutecznie łączy biznes z NGO pozyskując finanse na szlachetne cele m.in. w SOS Wioskach Dziecięcych i Fundacji DKMS i Fundacji Dziecięca Fantazja. Obecnie jako Kierownik Działu Marketingu i Fundraisingu planuje kampanie, nadzoruje komunikację z darczyńcami regularnymi i sporadycznymi oraz szuka nowych możliwości pozyskania funduszy w Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. Pro bono doradza osobom prywatnym jak skutecznie zebrać środki na leczenie.
Bartosz Dymarek
Ze Stowarzyszeniem Żydowski Instytut Historyczny w Polsce oraz Muzeum POLIN związany od roku 2009. Od początku z zespole Działu Rozwoju. W ramach Kampanii Założycielskiej koordynował m.in. realizację kluczowego i wieloelementowego projektu wizualnego uhonorowania najważniejszych darczyńców w budynku Muzeum. Od października 2020 w roli dyrektora Działu Rozwoju Stowarzyszenia, odpowiada za wyznaczanie priorytetów fundraisingowych i przygotowanie wieloletniej strategii rozwoju, komunikację i promocję Stowarzyszenia ŻIH wśród partnerów i darczyńców. Prowadzi także bieżące relacje z zagranicznymi współpracownikami i partnerami Stowarzyszenia z USA, Europy i Australii. Z wykształcenia psycholog stosunków międzykulturowych.
Monika Lewandowska
Monika jest doradcą podatkowym z ponad 12-letnim doświadczeniem. W trakcie swojej pracy zawodowej realizowała zarówno projekty związane z opodatkowaniem polskich jak i zagranicznych przedsiębiorców działających w różnych segmentach gospodarczych oraz działalności non-profit. Specjalizuje się w opodatkowaniu międzynarodowej działalności gospodarczej. Obecnie, Monika pełni w Crido funkcje Dyrektora ds. Zarządzania Wiedzą i Analiz Biznesowych a także jest członkiem zarządu Fundacji Crido. Monika brała również udział w szeregu procesów o charakterze regulacyjnym, wspierając w tym zakresie m.in. członków Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej – gdzie obecnie pełni funkcję współprzewodniczącej komitetu finansowo-podatkowego, Związku Przedsiębiorstw Finansowych czy przedsiębiorców zrzeszonych w ramach Business Center Club). Monika jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim oraz członkiem International Fiscal Association (IFA) w Polsce. Posiada również tytuł doradcy podatkowego. Jest autorką licznych publikacji z zakresu prawa międzynarodowego oraz podatku dochodowego od osób prawnych.

zaproszenie

Chcesz być mówcą na naszej konferencji? Jeśli tak, prześlij na adres psf@fundraising.org.pl mail z propozycją tematu, swoim cv i numerem telefonu. Skontaktujemy się.

opcje uczestnictwa

  Cena Co zyskujesz
Master Klasa 749 zł Przerwy kawowe, materiały konferencyjne, lunch
Pierwszy dzień konferencji 499 zł Przerwy kawowe, materiały konferencyjne, lunch
Drugi dzień konferencji 49 zł Przerwy kawowe, materiały konferencyjne, lunch
Całość – Master Klasa
oraz 1. + 2. dzień konferencji
999 zł Przerwy kawowe, materiały konferencyjne, lunch
1. + 2 dzień konferencji 548 zł Przerwy kawowe, materiały konferencyjne, lunch

organizator

Organizatorem 14. Międzynarodowej Konferencji Fundraisingu jest Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu.

Od 16 lat szkolimy fundraiserów, edukujemy i rozwijamy ich środowisko w Polsce.

Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu to organizacja powstała w 2006 roku, której misją jest efektywne działanie dla dobra wspólnego poprzez wspieranie rozwoju fundraisingu w Polsce. PSF pracuje na rzecz wspierania i integracji środowiska fundraiserów w Polsce, promuje standardy etyczne, a także organizuje szkolenia z fundraisingu.

Pragniemy, aby wszystkie polskie organizacje miały fundusze
na wypełnianie swej misji oraz by były stabilne finansowo
dzięki profesjonalistom odpowiedzialnym
za rozwijanie relacji z darczyńcami.

 

Projekt finansowany ze środków:


partnerzy


 

Wyszkolony
fundraiser
realnie wpływa
na rozwój swojej
organizacji.

kontakt

Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu
Polish Fundraising Association
ul. Szewska 20/4, 31-009 Kraków
fundraising.org.pl
Marcin Chmielowski
m.chmielowski@fundraising.org.pl
tel: +48 698 154 988

    Pola oznaczone *
    są obowiązkowe.

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych *

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (tj. imię, nazwisko, adres e-mail, nazwa organizacji) przez Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu z siedzibą w Krakowie ul. Szewska 20/4, w celu dokonania rejestracji, przygotowania 13. Międzynarodowej Konferencji Fundraisingu, umożliwienia udziału w tej konferencji, a także jej podsumowania.

    Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale niezbędne w celu dokonania prawidłowej rejestracji na konferencję. Wycofanie zgody jest możliwe w dowolnym momencie. Przetwarzanie i wykorzystywanie danych osobowych, które miało miejsce przed wycofaniem zgody pozostaje zgodne z prawem.

    Podstawą prawną wyrażonej przeze mnie zgody jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000).

    Zgoda na wykorzystanie wizerunku *

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (tj. imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, nazwa organizacji) przez Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu z siedzibą w Krakowie ul. Szewska 20/4, w celu przetwarzania wizerunku. Twoje dane osobowe w zakresie wizerunku będą przetwarzane zgodnie z RODO w celu informacyjnym, promocyjnym i publikacji Twojego wizerunku na stronach internetowych i profilach w serwisach społecznościowych Administratora i podmiotów współpracujących, prasie, tablicach informacyjnych w pomieszczeniach Administratora na podstawie zgody w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Wycofanie zgody jest możliwe w dowolnym momencie.

    Zgoda na otrzymywanie newslettera
    Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (tj. imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, nazwa organizacji) przez Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu z siedzibą w Krakowie ul. Szewska 20/4, w celu świadczenia przez Administratora usługi drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.), polegającej na przesyłaniu newslettera przez Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu – na podstawie odrębnie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz prowadzenia działań marketingowych i promocyjnych – na podstawie odrębnie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Wycofanie zgody jest możliwe w dowolnym momencie.