Celem wystąpienia jest wskazanie na eventy fundraisingowe jako narzędzia do budowania wizerunku i społeczności Darczyńców.
Temat zostanie omówiony na przykładzie trzech autorskich projektów:
– Charytatywnego Balu Niepodległości,
– Koncertu Charytatywnego „Gramy dla Mamy”
– Pikniku Rodzinnego „Mama i Tata – najlepsi wychowawcy świata”.
Podczas wystąpienia omówiony zostanie proces przygotowania danego wydarzenia z uwzględnieniem targetu odbiorców, zasobów kadrowych oraz potencjalnych przychodów finansowych.
– Bal Charytatywny – dla organizacji, które mają już społeczność Darczyńców, szczególnie z tzw, kategorii VIP. Chcą ich docenić, wyróżnić, nagrodzić.
– Koncert Charytatywny – dla organizacji, które chcą zbudować sobie bazę Darczyńców, szczególnie dobre narzędzie do stworzenia bazy mailingowej Darczyńców. Wymaga stosunkowo dużego finansowego wkładu własnego.
– Piknik/festyn Charytatywny – dla organizacji, które chcą zaistnieć w środowisku lokalnym, które mają duże zasoby kadrowe oraz grupę wolontariuszy.
Do wystąpienia zostanie przygotowana prezentacja z check listą potrzebną do zorganizowania poszczególnego eventu fundraisingowego.