o konferencji

Adaptacja. Przystosowanie się do nowych warunków. Te zmieniają się nieustannie, ale ostatnio jakby szybciej. Fundraiserzy nie mogą pozostać w tyle za zmianami. Też muszą się zmieniać. Oni, ich zespoły, narzędzia, którymi pracują. O tym chcemy rozmawiać podczas 14. Międzynarodowej Konferencji Fundraisingu.

Podzieliliśmy ją na trzy dni po to, aby nasze spotkania i rozmowy mogły przysłużyć się osobom będącym na różnym etapie zawodowego zaangażowania. Chcemy budować fundraising otwarty, inkluzywny, atrakcyjny tak dla nowych w zawodzie jak i dla tych bardziej doświadczonych.

Zapraszamy więc na Master Klasę, która odbędzie się pierwszego dnia. Drugi dzień dedykujemy bardziej szczegółowym treściom, trzeci będzie propozycją dla tych, którzy chcą poznać fundraising u jego podstaw.

Zmienność i dostosowanie się do realiów widać też w proponowanych przez nas ścieżkach tematycznych. Nie licząc Master Klasy, oferujemy trzy odrębne ścieżki tematyczne, korespondujące ze sobą, ale różne. Wspólnie z zaproszonymi przez nas mówcami, chcemy porozmawiać o cyfrowej, społecznej i wizerunkowej adaptacji.

Konferencja wraca do sali. W tym roku możemy zrezygnować z wirtualnej czy hybrydowej formuły. Dlatego też oprócz programu merytorycznego, 14. Międzynarodowa Konferencja Fundraisingu gwarantuje świetny networking. A dzięki dofinansowaniu z PROO, możemy oferować bardzo atrakcyjne ceny. Konferencja odbędzie się w Centrum konferencyjno-szkoleniowym Golden Floor Plaza w Warszawie, al. Jerozolimskie 123A

bloki
tematyczne:


adaptacja cyfrowa
adaptacja społeczna
adaptacja wizerunkowa

Miejsce konferencji:
Golden Floor Plaza,
Al. Jerozolimskie 123A, Warszawa

program

I dzień konferencji (17.11.2022 r.)
9:00 – 9:15 Otwarcie I dnia konferencji – Robert Kawałko
Ścieżka I
adaptacja cyfrowa
Ścieżka II
adaptacja cyfrowa
Ścieżka III
adaptacja wizerunkowa
10:15-11:15 Aleksandra Bujalska (Stowarzyszenie Otwarte Klatki) – Kim są Twoi darczyńcy? Jak to sprawdzić i nie zgubić danych (tak jak my) Katarzyna Jarośka – Kurowska Agata Roczniak – Adaptacja do okoliczności. Jak budować wizerunek fundraisera, kiedy nie pasuje się do wzorca?
11:15-12:15   Jerzy Mika (Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu) – Adaptacja metodyczna czy stosowanie i konsekwencja. Skuteczność jako wyzwanie Wojciech Przybysz – Outreach – czy to fundraising na dzisiejsze czasy?
12:15-13:15 Lunch
13:15-14:15   Michał Twardosz (Fundacja Projekt PL)- „Nie, to nie dla nas”. Kapitał żelazny w Polsce  
14:15-15:15 Gość specjalny
15:15-16:15   Karolina Habryło – Proces grupowy w zespole a adaptacja do zmian w pracy pomocowej  
16:15-17:15 Debata
17:15-17:30 Podsumowanie i zakończenie I dnia konferencji

II dzień konferencji (18.11.2022 r.)
10:00 – 10:15 Otwarcie II dnia konferencji – Robert Kawałko
Ścieżka I
adaptacja cyfrowa
Ścieżka II
adaptacja cyfrowa
Ścieżka III
adaptacja wizerunkowa
10:15-11:15 Piotr Czubaty (Data Protection Center) – Zaprzyjaźnij się z RODO   Anna Hofmańska (Fundacja Uniwersytet Dzieci)
11:15-12:15 Olga Fiedorowicz (Wioski Dziecięce) – Co decyduje o sukcesie fundraisingowym w prośbach do darczyńców? Jak się przygotować a czego unikać w komunikacji z darczyńcami indywidualnymi Agata Papierz (Caritas Archidiecezji Białostockiej) – Fundraising: adaptacja w czasach kryzysu  
12:15-13:15 Lunch
13:15-14:15 Agnieszka Szwed (nalepszy.pl) – Jak pozyskać darowiznę w mniej niż jedną minutę Agnieszka Gwóźdź (Stowarzyszenie na Rzecz Edukacji i Rodziny WĘGIELEK) – Fundraising akcyjny w dobie adaptacji  
14:15-15:15 Gość specjalny
15:15-16:15 Dobrosława Gogłoza (Pomagam.pl) Magdalena Augustyniak (Wise Europa) – Rola kapitału żelaznego w finansowaniu organizacji pozarządowych  
16:15-17:15 Debata
17:15-17:30 Podsumowanie i zakończenie konferencji
9:00 – 9:15 Otwarcie konferencji
9:15 – 10:00 Powitanie i wystąpienie inaugurujące: Robert Kawałko (Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu) – Budowanie fundraisingu w organizacji
Ścieżka I
kultura i edukacja
10:00 – 10:45 Małgorzata Nowicka (Instytut Edukacji Pozytywnej) – Myśl pozytywnie – czyli jak dosłownie uzdrowić szkołę
10:45 – 11:00 Przerwa
11:00 – 11:45 Anna Wysocka-Gazda (Ogrody Edukacyjne) Pozyskiwanie środków przez placówki oświatowe
11:45 – 12:30 Michał Twardosz (Dzieło Kolpinga w Polsce) – Biedny jak Polska szkoła. Czy fundrasing w edukacji jest możliwy
12:30 – 13:15 Marek Zywert (Fundacja FaniMani) – Zbieraj na kanapie, czyli fundraising w Internecie
13:15 – 14:00 Przerwa obiadowa
14:00 – 14:45 (Poznański Klub Fundraisera) – Wolontariat – Energia Organizacji
Ścieżka II
dobroczynność
10:00 – 10:45 Hanna Wesołowska-Starzec (Fundacja Polskich Kawalerów Maltańskich w Krakowie) – Integracja środowiska wokół wydarzeń specjalnych
10:45 – 11:00 Przerwa
11:00 – 11:45 Grzegorz Gruca (Polska Akcja Humanitarna) – jak rozmawiać z dużymi darczyńcami
11:45 – 12:30 Anna Szewczyk/Joanna Pieszka (Fundacja Pomocy Dzieciom POCIECHA) Fundraising – jak zacząć?
12:30 – 13:15 Agata Papierz (Caritas Archidiecezji Białostockiej) -Wolontariat w działaniach organizacji charytatywnej
13:15 – 14:00 Przerwa obiadowa
14:00 – 14:45 Inez Jaworska (Polska Akcja Humanitarna)
Ścieżka III
organizacja
10:00 – 10:45 J. Mika (Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu) – Skuteczność Fundraisera
10:45 – 11:00 Przerwa
11:00 – 11:45 Iwona Paszkiewicz (Fundacja follow Me) – Wiedza i kontakty, czyli jak biznes może pomóc w fundraisingu?
11:45 – 12:30 Katarzyna Fetter (Fundacja im. Józefa Fettera Pora na Seniora) – Jak odnaleźć się w trzecim sektorze po latach pracy w korporacji?
12:30 – 13:15 Tomasz Kierul (Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu) – Specyfika pracy z dużymi darczyńcami w USA
13:15 – 14:00 Przerwa obiadowa
14:00 – 14:45 Wojciech Koczorowski (Fundacja Instytut Loterii Dobroczynnych) – Dobroczynny hazard – jak zorganizować loterię fundraisingową
14:45 – 15:45 Debata: Proces profesjonalizowania się NGO. Paneliści: Robert Kawałko (Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu), Katarzyna Jarośka – Kurowska (SMART Management), Monika Bajka – Prezes Domu Aniołów Stróżów w Katowicach, Chorzowie i Sosnowcu, Teresa Buczak – Prezes Hospicjum św. Ojca Pio w Pszczynie
15:45 – 16:00 Podsumowanie i zakończenie konferencji

prelegenci

Robert Kawałko
Prezes oraz inicjator Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu. Były wiceprezes Europejskiego Stowarzyszenia Fundraisingu (EFA). Twórca kampanii dobroczynnej „Kilometry Dobra”.
Katarzyna Jarośka – Kurowska
Innowator społeczny, konsultantka biznesowa, trenerka i facylitatorka. Pomaga przedsiębiorstwom i organizacjom trzeciego sektora w zarządzaniu zespołami, budowaniu strategii, zarządzaniu czasem i rozwojem osobistym. Wiceprezes w WICCI Poland-India, a także CEO w SMART Management.
Michał Twardosz
Absolwent Stosunków Międzynarodowych w Instytucie Politologii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Wiceprezes zarządu Fundacji Projekt PL i Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu. Członek Polsko-Czeskiego Towarzystwa Naukowego i Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych. Uczestnik kursów amerykańskiego Columbia University, posiada Certificate for Essentials of Program Strategy and Evaluation wydany przez Stanford Center on Philanthropy and Civil Society. Zawodowo fundraiser, edukator i aktywny wolontariusz, który od wielu lat zaangażowany jest w rozwój trzeciego sektora w Polsce. Współpracuje, doradza, a także pomaga w wielu organizacjach pozarządowych, m.in. Ogólnopolskiemu Portalowi DomyDziecka.org. Jest stałym współpracownikiem kilku miesięczników, na łamach których popularyzuje idee filantropii i fundraisingu.
Dobrosława Gogłoza
Dyrektor zarządzającą serwisu crowdfundingowego Pomagam.pl. Założycielka i wieloletnia prezeska Stowarzyszenia Otwarte Klatki, które pod jej przewodnictwem wyrosło na międzynarodową organizację prowadzącą kampanie i działania fundraisingowe w wielu krajach europejskich. Założyła również agencję marketingową All Hands, która specjalizuje się w komunikacji firm i projektów, które mają pozytywny wpływ na świat.
Marcin Chmielowski
Dyrektor Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu, doktor filozofii, politolog, organizator inicjatyw pozarządowych. Szkoleniowiec i wykładowca. Z trzecim sektorem związany od ponad dekady, realizuje projekty związane z edukacją i promocją idei, także przy użyciu takich form przekazu jak film dokumentalny. Absolwent Atlas Leadership Academy organizowanej przez ATLAS Network.
Piotr Czubaty
Trener i wykładowca, ekspert ds. zarządzania zgodnością w zakresie ochrony danych osobowych. Członek Stowarzyszenia Praktyków Ochrony Danych oraz Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu. Jako doradca zapraszany przez liczne organizacje pozarządowe oraz instytucje publiczne. Autor książki „RODO: obowiązki pracodawcy. Praktyczny poradnik ze wzorami” oraz licznych publikacji w prasie branżowej.
Agata Roczniak
Świeżo upieczona Prezeska fundacji Diversum. Jest także inspiratorką, szczęśliwą żoną i matką i jak sama o sobie mówi modelką na emeryturze. Jest też osobą, która choruje na rdzeniowy zanik mięśni. Agata z ogromną otwartością opowiada o tym, jakie zachowania są wspierające w kontakcie z osobami z niepełnosprawnościami, ale także o tym co mogą wnieść takie osoby do naszych organizacji.
Jerzy Mika
Wykładowca i trener. Związany z organizacjami i instytucjami społecznymi od wielu lat. Redaktor podręcznika Fundraising. Teoria i praktyka. Współpracownik i organizator stowarzyszeń przedsiębiorców. Wdrażał kształcenie naprzemienne w środowisku przemysłowym oraz akademickim w Polsce.
Aleksandra Bujalska
Specjalistka ds. fundraisngu w Stowarzyszeniu Otwarte Klatki. Odpowiedzialna za wdrażanie i administrację systemów CRM oraz koordynację kampanii fundraisingowych.
Magdalena Augustyniak
Koordynatorka Partnerstw i Projektów w Wise Europa. Pierwsze doświadczenia w sektorze pozarządowym zdobywała w ramach wolontariatu, jako lider rejonu, a następnie koordynator regionalny, koordynator ds. współpracy lokalnej i trener wewnętrzny w projekcie Szlachetna Paczka. Od kilku lat zawodowo zajmuje się fundraisingiem. Współpracowała bezpośrednio z partnerami biznesowymi Stowarzyszenia WIOSNA i Polskiej Akcji Humanitarnej. Jako kierownik zespołu ds. fundraisingu w PAH, odpowiadała również za współpracę z darczyńcami indywidualnymi i koordynowała projekty strategiczne Fundacji, dotyczące polityki gospodarowania zasobami finansowymi oraz rozwoju systemu CRM.
Agnieszka Szwed
Od ponad 10 lat pomaga organizacjom skutecznie działać w Internecie i zbierać fundusze przez stronę internetową. Dzięki unikatowemu systemowi do zbiórek, organizacje, z którymi współpracowała, zebrały już kilkadziesiąt milionów złotych. Właścicielka agencji Gootek i marki NaLepszy.

zaproszenie

Chcesz być mówcą na naszej konferencji? Jeśli tak, prześlij na adres psf@fundraising.org.pl mail z propozycją tematu, swoim cv i numerem telefonu. Skontaktujemy się.

opcje uczestnictwa

  Cena Co zyskujesz
Master Klasa 1500 zł Przerwy kawowe, materiały konferencyjne, lunch
Pierwszy dzień konferencji 499 zł Przerwy kawowe, materiały konferencyjne, lunch
Drugi dzień konferencji 49 zł Przerwy kawowe, materiały konferencyjne, lunch
Całość – Master Klasa
oraz 1. + 2. dzień konferencji
2048 zł Przerwy kawowe, materiały konferencyjne, lunch
1. + 2 dzień konferencji 548 zł Przerwy kawowe, materiały konferencyjne, lunch

organizator

Organizatorem 14. Międzynarodowej Konferencji Fundraisingu jest Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu.

Od 16 lat szkolimy fundraiserów, edukujemy i rozwijamy ich środowisko w Polsce.

Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu to organizacja powstała w 2006 roku, której misją jest efektywne działanie dla dobra wspólnego poprzez wspieranie rozwoju fundraisingu w Polsce. PSF pracuje na rzecz wspierania i integracji środowiska fundraiserów w Polsce, promuje standardy etyczne, a także organizuje szkolenia z fundraisingu.

Pragniemy, aby wszystkie polskie organizacje miały fundusze
na wypełnianie swej misji oraz by były stabilne finansowo
dzięki profesjonalistom odpowiedzialnym
za rozwijanie relacji z darczyńcami.

 

Projekt finansowany ze środków:


partnerzy


 

Wyszkolony
fundraiser
realnie wpływa
na rozwój swojej
organizacji.

kontakt

Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu
Polish Fundraising Association
ul. Szewska 20/4, 31-009 Kraków
fundraising.org.pl
Marcin Chmielowski
m.chmielowski@fundraising.org.pl
tel: +48 698 154 988

    Pola oznaczone *
    są obowiązkowe.

    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych *

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (tj. imię, nazwisko, adres e-mail, nazwa organizacji) przez Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu z siedzibą w Krakowie ul. Szewska 20/4, w celu dokonania rejestracji, przygotowania 13. Międzynarodowej Konferencji Fundraisingu, umożliwienia udziału w tej konferencji, a także jej podsumowania.

    Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale niezbędne w celu dokonania prawidłowej rejestracji na konferencję. Wycofanie zgody jest możliwe w dowolnym momencie. Przetwarzanie i wykorzystywanie danych osobowych, które miało miejsce przed wycofaniem zgody pozostaje zgodne z prawem.

    Podstawą prawną wyrażonej przeze mnie zgody jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000).

    Zgoda na wykorzystanie wizerunku *

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (tj. imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, nazwa organizacji) przez Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu z siedzibą w Krakowie ul. Szewska 20/4, w celu przetwarzania wizerunku. Twoje dane osobowe w zakresie wizerunku będą przetwarzane zgodnie z RODO w celu informacyjnym, promocyjnym i publikacji Twojego wizerunku na stronach internetowych i profilach w serwisach społecznościowych Administratora i podmiotów współpracujących, prasie, tablicach informacyjnych w pomieszczeniach Administratora na podstawie zgody w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Wycofanie zgody jest możliwe w dowolnym momencie.

    Zgoda na otrzymywanie newslettera
    Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (tj. imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, nazwa organizacji) przez Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu z siedzibą w Krakowie ul. Szewska 20/4, w celu świadczenia przez Administratora usługi drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.), polegającej na przesyłaniu newslettera przez Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu – na podstawie odrębnie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz prowadzenia działań marketingowych i promocyjnych – na podstawie odrębnie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Wycofanie zgody jest możliwe w dowolnym momencie.